Author Topic: @Variable  (Read 188690 times)

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 13313
Re: @Variable
« Reply #1040 on: Jan 24, 2009, 03:42 AM »
Did my taxes....woot!! Getting back $3,100...which is more than I thought. Fuckin tax brackets.

whodunit?

  • Guest
Re: @Variable
« Reply #1041 on: Jan 24, 2009, 05:39 PM »
Now why on earth would you want to do that?


I don't know, man. I just feel like doing it.

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Re: @Variable
« Reply #1042 on: Jan 25, 2009, 09:18 AM »
Did my taxes....woot!! Getting back $3,100...which is more than I thought. Fuckin tax brackets.

Did you use someone?  Like last year I used tax slayer because they are free for the military.  But some people have been talking about going to see.......tax..people?  and that they calculate how much gas you spend going to work and how much we spend maintaining our uniforms and shit like that.  They said they get bigger returns.  I'm trying to figure out if its worth it or not.  But yeah, Ive never gotten 3 grand back.  But I claim 0.  It makes me sick to see how much money they took from me though. 
Now why on earth would you want to do that?


I don't know, man. I just feel like doing it.
lol.  That sounds about right.  "just seemed like something to do" was my answer for a while when people asked me why I joined.   Are you sure that you aren't trying to run away from something?  And where are you from again?

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 13313
Re: @Variable
« Reply #1043 on: Jan 25, 2009, 05:57 PM »
My grandfather is an accountant,but I didn't go to him. I don't have enough for an itemized return. I entered my house interest and receipts for things I bought for my camera,but it still was less than the regular allowance. I use H&R block online,uber simple. Last year I got around 5k back,but made more this year so got less. Paid in over 11k in taxes. But I'm thankful TN doesn't have state taxes.

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Re: @Variable
« Reply #1044 on: Jan 26, 2009, 12:49 AM »
New mexico does.  Ass holes

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: @Variable
« Reply #1045 on: Jan 26, 2009, 05:15 AM »
Long time no talk.   Hope all is well with ya, buddy!   =o)     

hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Re: @Variable
« Reply #1046 on: Jan 27, 2009, 05:27 AM »
No shit, where have you been?

Offline emotivelotion

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2689
  • As our cruel sun set today
    • deftonesMX
Re: @Variable
« Reply #1047 on: Feb 27, 2009, 07:54 AM »
Now why on earth would you want to do that?


I don't know, man. I just feel like doing it.
lol.  That sounds about right.  "just seemed like something to do" was my answer for a while when people asked me why I joined.   Are you sure that you aren't trying to run away from something?  And where are you from again?

i guess its all about that pic showing marines' lives and of course for free internet! haha


Offline Necrocetaceanbeastiality

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 6959
  • Sex with dead whales.
Re: @Variable
« Reply #1048 on: Mar 07, 2009, 05:13 AM »
Trey, I am gonna pee in your butt.

You will love it.

whodunit?

  • Guest
Re: @Variable
« Reply #1049 on: Mar 10, 2009, 12:03 AM »
where the fuck is he?

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 13313
Re: @Variable
« Reply #1050 on: Mar 10, 2009, 12:23 AM »
Doin his macho man military shiz.

Offline emotivelotion

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2689
  • As our cruel sun set today
    • deftonesMX
Re: @Variable
« Reply #1051 on: Mar 10, 2009, 03:02 AM »
and prolly dating some asian chicks :P


Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Re: @Variable
« Reply #1052 on: Mar 10, 2009, 03:45 AM »
Nah, that would be me...   :)



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: @Variable
« Reply #1053 on: Mar 10, 2009, 05:28 AM »
niiiice
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Re: @Variable
« Reply #1054 on: Mar 16, 2009, 08:23 AM »
Now why on earth would you want to do that?


I don't know, man. I just feel like doing it.
lol.  That sounds about right.  "just seemed like something to do" was my answer for a while when people asked me why I joined.   Are you sure that you aren't trying to run away from something?  And where are you from again?

i guess its all about that pic showing marines' lives and of course for free internet! haha
word
Trey, I am gonna pee in your butt.

You will love it.
word
where the fuck is he?
Yet again doing cold weather training in Bridgeport, CA. AKA MCMWTC.  This time it was 3 weeks instead of two. Still, better than the 3 months I spent there 2 years ago when I left you peps and somehow managed to get banned with zero post.
Doin his macho man military shiz.
word
and prolly dating some asian chicks :P
word, but Tarkil is right.
Nah, that would be me...   :)
Word, but fuck off
niiiice
Word, we should all be fucking more asian chicks

Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Re: @Variable
« Reply #1055 on: Mar 16, 2009, 10:17 AM »
word...    ;)



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 13313
Re: @Variable
« Reply #1056 on: Mar 16, 2009, 06:24 PM »
What the deuce...you went to the mountains and came out a thug??

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: @Variable
« Reply #1057 on: Mar 16, 2009, 11:51 PM »
haha.. he rolls deep like dat'
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Re: @Variable
« Reply #1058 on: Mar 17, 2009, 01:04 AM »
lol na gurl.  I'm just keepin it real.  You heard?

Offline emotivelotion

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2689
  • As our cruel sun set today
    • deftonesMX
Re: @Variable
« Reply #1059 on: Mar 17, 2009, 02:20 AM »
lawl thats not what i heard that does happen in the mountains