Author Topic: latest concert you've been to  (Read 103528 times)

Offline Infector

  • Teenager
  • ***
  • Posts: 274
  • ^_^
Re: latest concert you've been to
« Reply #60 on: Mar 31, 2008, 10:12 AM »
went and saw the bleeders + take the willing couple weeks back.

in 2 weeks going to see pendulum and the upbeats (this is in new zealand btw)

Offline Battle-Axe

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 334
  • [I want to sleep if you are awake]
Re: latest concert you've been to
« Reply #61 on: Apr 02, 2008, 10:14 PM »
I just saw Misery Signals last night on their first UK headline tour, with August Burns Red, Emmure, Burn Down Rome and Elias Last Day.

Pretty much the best show ever and I've got the bruises to prove it  :P My legs are I'd say 30% bruised which may not sound a lot, but it is hahah.

I'm seeing Every Time I Die tomorrow night... it's gonna be painful given how much it hurts to walk right now ;D

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: latest concert you've been to
« Reply #62 on: Apr 02, 2008, 10:42 PM »
Last concert was Blue October in OCTOBER!   I'm soooooo ready for another show that it isn't even funny.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

oldgentlovecraft

  • Guest
Re: latest concert you've been to
« Reply #63 on: Apr 03, 2008, 09:25 PM »
Last concert was Blue October in OCTOBER!   I'm soooooo ready for another show that it isn't even funny.

For some reason, I like them.

Ozzfest 2007, wasn't too bad but was mainly excited for Behemoth and Nile.  Extreme metal is hard to come by in this Christian state of corn and watermelon.  I'm waiting to see what the lineup for this year is but I'm not that enthusiastic.  Ozzfest is always either hit or miss.

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: latest concert you've been to
« Reply #64 on: Apr 03, 2008, 09:35 PM »
Last concert was Blue October in OCTOBER!   I'm soooooo ready for another show that it isn't even funny.

For some reason, I like them.



Ohhhh Ryan!  I could kiss you!     What have you heard from them?   I have the Cd's     The Answer, Consent to Treatment, History for Sale, Foiled, and Foiled for the Last Time which is 2 cd's.. one which is live.    If you would like I will up them for you on the DL&R Thread.     *soooo happy*   that someone else likes them!    I wish more people on here would give them a chance.  Seriously great music.   NOT thrash or anything.. just mellow music with meaning behind each song.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

Offline mrs_swa

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 5778
Re: latest concert you've been to
« Reply #65 on: Apr 03, 2008, 09:48 PM »
Blue October also has another live CD called Argue With a Tree, 2 discs, and incredible as always <3!
...blow the Universe into nothingNESS.  nuclear warfare shall lay us to rest...

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: latest concert you've been to
« Reply #66 on: Apr 03, 2008, 09:49 PM »
Oh yeah.. I have that too!   Just let me know.  Ill up.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

oldgentlovecraft

  • Guest
Re: latest concert you've been to
« Reply #67 on: Apr 03, 2008, 11:06 PM »
Last concert was Blue October in OCTOBER!   I'm soooooo ready for another show that it isn't even funny.

For some reason, I like them.



Ohhhh Ryan!  I could kiss you!     What have you heard from them?   I have the Cd's     The Answer, Consent to Treatment, History for Sale, Foiled, and Foiled for the Last Time which is 2 cd's.. one which is live.    If you would like I will up them for you on the DL&R Thread.     *soooo happy*   that someone else likes them!    I wish more people on here would give them a chance.  Seriously great music.   NOT thrash or anything.. just mellow music with meaning behind each song.

Lol upload away, only heard a few songs but they were solid and addicting.  Wouldn't mind hearing a bit more.  "Into the Ocean" was my song when I was going through the divorce, lost friends, and fought with family. 

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: latest concert you've been to
« Reply #68 on: Apr 03, 2008, 11:22 PM »
hmmm i guess i'll see what all the hubbub is about and check out their myspace...
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Re: latest concert you've been to
« Reply #69 on: Apr 03, 2008, 11:50 PM »
I have all uploading as we speak.. give me another 10 minutes.  And you guys can listen away.    =o)     

Into the Ocean is great.    My favorites right now are  HRSA, The Darkest Side of Houston's Finest Day, Blue Sunshine, Black Orchid, A Quiet Mind...... ohhh the list goes on and on... Truly not a bad song.   
« Last Edit: Apr 03, 2008, 11:52 PM by White Pwny »
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...

Offline ignore the fashion

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2815
  • i want your eyes fixated on me
Re: latest concert you've been to
« Reply #70 on: Apr 06, 2008, 12:35 AM »
tonight...

destroy the runner
sever your ties
this is the hospital

they're all from san diego

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: latest concert you've been to
« Reply #71 on: Apr 06, 2008, 06:42 AM »
Converge, Red Chord, Baroness, Genghis Tron just absolutely killed in chicago tonight. omg just all of them were amazing.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline Battle-Axe

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 334
  • [I want to sleep if you are awake]
Re: latest concert you've been to
« Reply #72 on: Apr 07, 2008, 12:22 AM »
Just saw Every Time I Die on Thursday. They were awesome, but the second 2 support bands [Scary Kids Scaring Kids and Drop Dead, Gorgeous] were abysmal... Cool show though - I got a setlst at the end :D

They've put some pictures up of the show on their MySpace too and I love this one, mainly because it's my hand Keith is grabbing :P



Chimaira tomorrow!

Offline ALightOn

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 313
Re: latest concert you've been to
« Reply #73 on: Apr 09, 2008, 04:28 PM »
Fucking DOWN in New Orleans!

Offline Battle-Axe

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 334
  • [I want to sleep if you are awake]
Re: latest concert you've been to
« Reply #74 on: Apr 09, 2008, 09:41 PM »
Chimaira on Monday - it was fucking awesome. Met half the band, Matt DeVries gave me his pick and Mark Hunter gimme a setlist  :D

Offline pissedandpierced

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
  • Posts: 1511
  • I Love You
    • Future Radio
Re: latest concert you've been to
« Reply #75 on: Apr 11, 2008, 02:00 PM »
I saw Chimaira last Thursday and last night I saw Down and interviewed Rex.
"It's good to be classic, it kinda shows that we're old" - Chino Moreno, Kerrang! Awards 2007

Offline deftoneskoen

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 460
  • be quiet and drive..
Re: latest concert you've been to
« Reply #76 on: Apr 12, 2008, 11:34 AM »
Last monday I saw Portishead in Amsterdam, probably one of the most beautifull shows i've ever been too.

Offline scatterbrain

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 424
  • "in your mind you can fly"
Re: latest concert you've been to
« Reply #77 on: Apr 12, 2008, 03:42 PM »
just saw explosions in the sky last night.it was a breathtaking experience.
im me and thats all ill ever be

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: latest concert you've been to
« Reply #78 on: Apr 12, 2008, 03:50 PM »
i'm jealous ^^^^^^
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline neutron liar

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 310
  • Generator, Generator, Celebrate the Noizemaker!
    • come play in my world
Re: latest concert you've been to
« Reply #79 on: Apr 14, 2008, 04:18 PM »
saw Devildriver, Napalm Death, and 36 Crazyfists last week.

36 own.  thats why I was there.  had a blast.