Sharing Lungs - Deftones Online Community

Trying to change profile and...

Started by xGetBoredx, Dec 01, 2009, 01:15 PM

Previous topic - Next topic

xGetBoredx

I'm new here and I want to update my profile (avatar, signature etc.) but actually it doesn't work. When trying to change anything about my profile I see white page with strange text written:
QuoteFatal error: Cannot redeclare assss() (previously declared in /home/rolinho/public_html/sharinglungs/Sources/Load.php(526) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code:1) in /home/rolinho/public_html/sharinglungs/Sources/Load.php(526) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1

Can you help me?

EDIT: Ok, nevermind. It's working now. Instead you can tell me what max dimensions can avatar have?

Vesanic

I have the same here, but it always works anyway so I don't care.

No More Sugar

i get it too, i just push back and it works
QuoteSome one tell me shut up.

defTHE1s

yeah, same here, but Nuno should check this though

Yes yes, Deftones, yes yes, heavy metal, yes yes, nü metal, yes yes, fucking queer, yes yes...

anguria

Fatal error: Cannot redeclare assss() (previously declared in /home/rolinho/public_html/sharinglungs/Sources/Load.php(526) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code:1) in /home/rolinho/public_html/sharinglungs/Sources/Load.php(526) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1


and it doesn't allow me to change my profile options :(

lostpilot

I always get this message, yet everything works just fine :)