Author Topic: SONS OF ANARCHY  (Read 40608 times)

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8324
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #20 on: Nov 09, 2010, 01:21 AM »
anyone else that watches this think that there's a sort of creepy, awkward vibe between Trinity and Jax that seems to be leading to incest? even though they still don't know they're related?
Ha, I was thinking the same thing. It would be rather lame, though. Gemma should just tell 'em. They're both adults. "Yo, Jax, don't be bangin' that chick. She's your sister, k?".

I must say that this is my least favorite season yet. I think they're dragging the Abel story a bit too much. I hope it gets crazy in the next episode.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #21 on: Nov 09, 2010, 02:22 AM »
i think it should be because now we've got Tera to worry about, and the Unser/Hale situation is getting good. plus there's the whole Jimmy working with the Belfast Sons deal, which has to blow up in someone's face soon. real soon.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #22 on: Nov 24, 2010, 12:36 AM »
you know this is a great show when you can get a pic of Peg Bundy holding a gun to a baby's head.

DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8324
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #23 on: Nov 24, 2010, 12:56 AM »
Haha, that was awesome.

So glad the Abel story is wrapped up. Time to get back to Charming and kick some Salvarez ass!

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #24 on: Nov 24, 2010, 02:37 AM »
shit yeah! i admit this season has been weaker than the last one, but it has continuously gotten better with every episode. hopefully tonight Jax saves Tara's sweet ass.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #25 on: Dec 01, 2010, 08:31 PM »
it's a shame only 2 of us on here actually watch this show.

but either way, what a satisfying season finale!  NEVER saw that twist coming, and it was soooo good.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8324
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #26 on: Dec 04, 2010, 01:31 PM »
Fuck yeah, the season finale was amazing. One of the best SOA episodes.

Opie and Stahl in the car...I got chills! Intense scene.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #27 on: Dec 04, 2010, 06:13 PM »
My buddy seems to think that Dayton Callie (chief unser) is leaving the show. I've seen nothing to confirm this but I can see that happening after the finale. I hope it's untrue because he's a great character and I can see him doing a lot more for samcro in the future. And he's another Deadwood alum that should be getting more work.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #28 on: Jun 18, 2011, 06:29 PM »
Danny Trejo is in the next season. Hopefully he can be as badass as Henry Rollins was. Also another Deadwood alum joins the show this season, the awesome Ray McKinnon.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline chick de la lynch

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1142
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #29 on: Jul 16, 2011, 11:57 PM »
I'm going to join this lovely twosome and make it a threesome. Amazing show, and formulated off of my favorite Shakespeare play, Hamlet. All of these characters scare the living shit out of me, but all in the right ways. Oh, and I am in LOVE with Opie. God, he's amazingly sexy.

Really looking forward to the new season in September. Danny Trejo sounds like a perfect addition to the cast.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #30 on: Jul 17, 2011, 01:31 AM »
I'm jealous of Opie's beard-growing skills. Good reference though with Hamlet. It's something I've never really given much thought to, but is spot on.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline chick de la lynch

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1142
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #31 on: Jul 17, 2011, 01:38 AM »
If I were a man, I'd love to have Opie's beard. It's an awe-inspiring beard.

I'm shocked Sons of Anarchy wasn't nominated for any Emmys this year. I thought Katey Sagal would have at least gotten something. I hear Kurt Sutter isn't very happy about it. At all.

poofing acid

  • Guest
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #32 on: Sep 07, 2011, 02:50 AM »
10 minutes, nuckas.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #33 on: Sep 07, 2011, 04:33 PM »
fuckin russians, man
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8324
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #34 on: Sep 07, 2011, 05:01 PM »
Awesome season opener!

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #35 on: Sep 07, 2011, 05:15 PM »
God I can't wait to see more of the Reverend Smith from Deadwood as Lincoln Potter. Could be a really good story arc.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline lithium

  • Global Moderator
  • Leader of it All
  • *****
  • Posts: 4518
  • MCMLXXXII
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #36 on: Sep 07, 2011, 07:59 PM »
it's a shame only 2 of us on here actually watch this show.

but either way, what a satisfying season finale!  NEVER saw that twist coming, and it was soooo good.
Started watching it over the summer. I just finished season 3 Monday , after buying it last week. I didn't quite like the Ireland story, but overall I really like the show.
💩

Offline chick de la lynch

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1142
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #37 on: Sep 17, 2011, 05:59 PM »
Yeah, the Ireland story didn't really tickle my fancy either. But it really does propel the rest of the plot along.

I just got caught up with the first two episodes of the season and so far I'm really loving it. Danny Trejo is fitting into the cast beautifully.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #38 on: Sep 17, 2011, 06:17 PM »
Trejo takes every show/movie to another level.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8324
Re: SONS OF ANARCHY
« Reply #39 on: Sep 22, 2011, 11:14 AM »
This season is shaping up to be great.

Last episode was fantastic.