Author Topic: Game Of Thrones  (Read 78985 times)

Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Game Of Thrones
« on: Apr 25, 2012, 05:32 PM »
So yeah, this show does need its thread due to its sheer greatness !!

Who here read the book ?



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Online Crazylegs

  • 8=====D
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 7887
Re: Game Of Thrones
« Reply #1 on: Apr 25, 2012, 05:38 PM »
only the nerds

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8326
Re: Game Of Thrones
« Reply #2 on: Apr 25, 2012, 06:08 PM »
Never read the books. Not a fantasy fan whatsoever, but this show blows my mind.

The last two episodes of season 1 is some of the most intense and amazing television I've ever seen.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: Game Of Thrones
« Reply #3 on: Apr 25, 2012, 07:23 PM »
It's such a commitment to read the books. I'm through the first 3, though. I love how everything is just so dark and shitty for all the characters, yet Renly keeps it real and makes the most of his time by teasing his grammar nazi of a brother and holding tournaments in his camp.


Oh, and I take it we're not supposed to debate/talk about spoilers from the books?
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 6862
  • KOMA
Re: Game Of Thrones
« Reply #4 on: Apr 25, 2012, 07:45 PM »
Just [ spoiler /] it, I think it makes more sense to keep these spoilers away, right?


Anyway, back to the show - it's FANTASTIC.

Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Re: Game Of Thrones
« Reply #5 on: Apr 26, 2012, 10:25 AM »
It's such a commitment to read the books. I'm through the first 3, though. I love how everything is just so dark and shitty for all the characters, yet Renly keeps it real and makes the most of his time by teasing his grammar nazi of a brother and holding tournaments in his camp.


Oh, and I take it we're not supposed to debate/talk about spoilers from the books?

Good man ! You'll see how awesome everything is....   :)



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8326
Re: Game Of Thrones
« Reply #6 on: Apr 26, 2012, 10:25 PM »
All credit goes to Mark, who posted this on Facebook.



GENIUS.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: Game Of Thrones
« Reply #7 on: Apr 27, 2012, 12:22 AM »
Yeeeeeah buddy. I completely forgot to post that here, haha.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Re: Game Of Thrones
« Reply #8 on: Apr 27, 2012, 08:44 AM »
Gotta love Hodor ha ha haha



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8326
Re: Game Of Thrones
« Reply #9 on: Apr 30, 2012, 09:47 PM »
...and another awesome episode!

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: Game Of Thrones
« Reply #10 on: Apr 30, 2012, 10:06 PM »
Honestly, I thought the assassination at the beginning was a little underwhelming, especially if compared to other significant deaths in the series. But still great episode. It awesome seeing Halfhand north of the wall there at the end. And also, does anyone know who the masked woman was in Qarth?

Finally, for the rest of this season, I'm dubbing Dany's parts of the episodes as "The Khaleesi in Qarth". It should totally be a spinoff as a sitcom on NBC with her Dothraki followers constantly getting into trouble trying to steal shit. Dany and her dragons can solve the problems, and Jorah is the love interest always trying to get into Dany's sexy blue dress. Of course the awesome Thirteen can show up here and there as well.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8326
Re: Game Of Thrones
« Reply #11 on: Apr 30, 2012, 10:29 PM »
Haha, I loved when the Dothraki was given a cup of wine. *throws out wine, keeps cup*...haha.

But yeah, Renly's death was kinda anti-climatic. I saw it coming, but it should've been more dramatic.

Every else was pretty damn awesome; Tyrion and Wildfire, Arya and her new assassin friend, Quarth, Brienne...

Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 6862
  • KOMA
Re: Game Of Thrones
« Reply #12 on: May 01, 2012, 06:34 AM »
NONETHELESS a great episode.



Online Crazylegs

  • 8=====D
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 7887
Re: Game Of Thrones
« Reply #13 on: May 01, 2012, 12:14 PM »
I'm just happy to see FINCHY!


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 8326
Re: Game Of Thrones
« Reply #14 on: May 14, 2012, 09:54 PM »
Did Theon just BBQ the two Stark kids? Holy fucking shit.

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: Game Of Thrones
« Reply #15 on: May 14, 2012, 11:54 PM »
The real question you should be asking is Hodor?

Seriously though, another great episode, even if they STILL didn't get to the House of the Undying. The remaining episodes are shaping up to be amazing.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 6862
  • KOMA
Re: Game Of Thrones
« Reply #16 on: May 15, 2012, 05:03 AM »
I am pretty sure they did not BBQ the kids.

I loved the episode.

Some of the favorite moments include:
Cersei with Sansa
Tywin with Arya



and...

"WHERE ARE MY DRAGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONS? I AM THE MOTHERFUCKING PRINCESS!"

Offline There Will Be Blood

  • Global Moderator
  • Elite
  • *****
  • Posts: 2005
  • Where I End and You Begin
Re: Game Of Thrones
« Reply #17 on: May 16, 2012, 03:07 PM »
Should I watch this show?

Online Crazylegs

  • 8=====D
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 7887
Re: Game Of Thrones
« Reply #18 on: May 16, 2012, 03:24 PM »
yes

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: Game Of Thrones
« Reply #19 on: May 16, 2012, 03:25 PM »
If you like good acting, good writing with a huge back story, awesome characters, violence, nudity, then yes.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?