Author Topic: What are you eating? thread  (Read 29966 times)

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: What are you eating? thread
« Reply #160 on: May 05, 2009, 02:53 PM »
i've tried it before (with chocolate milk) at a college party and gave up after about half a gallon. yeah i just wanted to barf
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

oldgentlovecraft

  • Guest
Re: What are you eating? thread
« Reply #161 on: May 05, 2009, 04:48 PM »
people don't usually eat cinnamon whole, it's a spice, or a condiment, not food man!

Yeah, wtf is that about?  I mean, I've eaten weird shit, like instant coffee by the spoonful, but cinnamon?  Ramen is 10 cents a pack man, stock up.

Offline No More Sugar

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1145
  • One way road to Nowhere
Re: What are you eating? thread
« Reply #162 on: May 05, 2009, 07:13 PM »
people don't usually eat cinnamon whole, it's a spice, or a condiment, not food man!

Yeah, wtf is that about?  I mean, I've eaten weird shit, like instant coffee by the spoonful, but cinnamon?  Ramen is 10 cents a pack man, stock up.

....I wasn't eating cinnamon. I just said that because you CAN'T eat cinnamon lol.

I'm eating approximately 30 freshly baked Toll House Chocolate chip cookies.
Quote
Some one tell me shut up.

Offline mr.sinister

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 850
  • "it's okay... i'm a limo driver!"
Re: What are you eating? thread
« Reply #163 on: May 06, 2009, 05:59 AM »
I am just about to bite into a delicious turkey sandwich

Offline tarkil

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 8972
  • Screw you guys, I'm going home !
Re: What are you eating? thread
« Reply #164 on: May 06, 2009, 08:09 AM »
that's why I ate this lunch... With avocado and bacon.... Not bad !



If ignorance is bliss, then knock the smile off my face.

Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 7391
Re: What are you eating? thread
« Reply #165 on: May 06, 2009, 09:15 AM »
pizza

I'm Not Here.
This Isn't Happening.

Offline No More Sugar

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1145
  • One way road to Nowhere
Re: What are you eating? thread
« Reply #166 on: May 07, 2009, 10:50 PM »
a turkey burger, with cheese
Quote
Some one tell me shut up.

Offline Nebontha

  • Passenger
  • ****
  • Posts: 631
Re: What are you eating? thread
« Reply #167 on: May 07, 2009, 10:57 PM »
Spaghetti, meatballs, and pasta sauce.
Quote
KKK=Good?


Motherfucking racists.

Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 7391
Re: What are you eating? thread
« Reply #168 on: May 08, 2009, 02:59 PM »
pepperoni and cheese calzone

I'm Not Here.
This Isn't Happening.

Offline defTHE1s

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2718
  • Mindset of a Killer
    • Defthe1s Bootlegs
Re: What are you eating? thread
« Reply #169 on: May 17, 2009, 06:42 AM »
i've just eaten some oreos, "submarinos" (like these, but the strawberry ones:
and a cold milk of glass...
yummy!!

Yes yes, Deftones, yes yes, heavy metal, yes yes, nü metal, yes yes, fucking queer, yes yes...

black coffee

  • Guest
Re: What are you eating? thread
« Reply #170 on: May 17, 2009, 01:35 PM »

Offline Nailec

  • Elite
  • *****
  • Posts: 1435
Re: What are you eating? thread
« Reply #171 on: May 17, 2009, 11:31 PM »
-2 eggs
-1 gems with cotton cheese
-2 crispbread with maasdamer cheese
-3 yoghurt with different grains and berries (self-made)
-2 bananas

what a diner. i was so hungy :)

Offline lithium

  • Global Moderator
  • Leader of it All
  • *****
  • Posts: 4518
  • MCMLXXXII
Re: What are you eating? thread
« Reply #172 on: May 18, 2009, 12:20 AM »
pork dumplings and an eggroll
💩

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: What are you eating? thread
« Reply #173 on: May 18, 2009, 04:27 AM »
cookies!
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
  • Posts: 13313
Re: What are you eating? thread
« Reply #174 on: May 18, 2009, 05:09 AM »
organic hempseed bar

Offline TheWatcher

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 5028
Re: What are you eating? thread
« Reply #175 on: May 18, 2009, 05:51 AM »
soup

Offline mrs_swa

  • SL Stock Owner
  • Organ Donator
  • *
  • Posts: 5778
Re: What are you eating? thread
« Reply #176 on: May 18, 2009, 07:57 PM »
salsa and chips
...blow the Universe into nothingNESS.  nuclear warfare shall lay us to rest...

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
  • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Re: What are you eating? thread
« Reply #177 on: May 19, 2009, 12:02 AM »
chili with barley
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?

Offline lithium

  • Global Moderator
  • Leader of it All
  • *****
  • Posts: 4518
  • MCMLXXXII
Re: What are you eating? thread
« Reply #178 on: May 19, 2009, 10:18 PM »
salted nuts

lol
💩

Offline Jizzlobber

  • Elite
  • *****
  • Posts: 2554
Re: What are you eating? thread
« Reply #179 on: May 19, 2009, 11:32 PM »
Delicious chocolate marshmallows : ) and tea
<