Sharing Lungs - Deftones Online Community

Band Bashing Thread

Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6862
  • KOMA
raynor, lol.
Yeah, Mudvayne is so.. not.
But most of all.
NICKELBACK.


Offline RoyalDeftonicBoy

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1875
    • Deftones Live Videos


I mean look at these fucking tools.  Their music is devoid of any good lyrical content, it's repetitive and the singing is absolutely atrocious.  I'm guessing you're 12-15.  Don't worry, I liked my share of shitty bands too when I was that age.  Stick around here, and we'll get you on a good track to music that isn't stuck in 2002 when the medium almost died and rotted into oblivion.

If I'm sounding like a dick it's tough love.  Get over this garbage.


LMFAO ROTL !!!!!!!!!!
Best comment ever about this shitty band.





Offline RoyalDeftonicBoy

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1875
    • Deftones Live Videos
I hate the piece of shit band called God Forbid.





Offline Starz

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1642
  • I get all numb, when she sings it's over...

Offline Oldnewtype

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7527
  • Light Is Life Is Love Is Like It Is Live



lukas989

  • Guest
Scouting for Girls.  Id actually managed to forget about the horror they caused, but then one of their 'songs' was used on a tv show.  Thats like tonka town music.


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
all "indie" bands
so does that mean any band not on a big label?
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


lukas989

  • Guest
Yeah man - thats too general.  And some indie bands are totally harmless - much rather music channels were choc a bloc with indie than arr and bee.


Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6862
  • KOMA

Offline BillyNo.9

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1583
notice the inverted commas.  I mean the sort of bands thats come a penny a dozen in the uk. bands like scouting for girls, pigeon detectives, the wombats etc. extremely formulaic music that comes off sounding lazy and boring.   The arctic monkeys are a great example of a REAL indie band.


Offline Sushi-X

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1206
  • knife goes in, guts come out
    • lastfm
^ I didn't have band to bash until you mentioned Arctic Monkeys. For me they suck. And their one of best examples of shitty mastering affecting music these days. Oh, also Oasis/Beady Eye or whatever the Gallagher brothers put out. Horrible.


Rocket Skates '94


Offline BillyNo.9

  • Elite
  • *****
    • Posts: 1583
Yeah I agree Artic monkeys suck now, now that they're living inside NME or something -.-


Offline Caín

  • Passenger
  • ****
    • Posts: 624
dredg just became the most atrocious band ever. nice job, guys.


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
yes because this album is so bad that you instantly forget the greatness of their first couple albums, thus making them MOST ATROCIOUS BAND EVER.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline Caín

  • Passenger
  • ****
    • Posts: 624
yes because this album is so bad that you instantly forget the greatness of their first couple albums, thus making them MOST ATROCIOUS BAND EVER.

just because el cielo was great doesn't mean the current record does not annoy the shit out of me.


Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6862
  • KOMA
they still did not become the most atrocious band ever.
One great album > Bad albums.
mostly based on potential


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326

Offline lostpilot

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6862
  • KOMA
I did not mean that, come on.
I love CWA. I don't love Leitmotif that much, but it's still a very enjoyable album. Even Pariah gave me nice moments.

I was just exemplifying the situation where for me personally, even if a band makes ONE great album, I will have profound love and respect for the band. They can release Rebecca Black cover's as much as they want, I will still respect them as artists.