Sharing Lungs - Deftones Online Community

Obama ~ Whatever I like.

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 10521
  • One Goal
    • Cynister Imaging
[youtube=425,350]Edmc_a2Zx6M[/youtube]


Made me lol.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...


Offline Shaye

  • Pompeji
  • ****
    • Posts: 851
  • Rather laugh w/ the sinners than cry w/ the saints
Oh you beat me to it!!! I was just about to post this.

It's hysterical tho.   :D


Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 10521
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Haha, I think so too!   My son's showed me this.   Made me srsly lol.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...


Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 13313

Offline Jerry_Curls

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2779
  • Wake up, don't fear I want to love you...
Apparenlty, he has the power to make people faint...constantly!

[youtube=425,350]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v1sM6MnRL00&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v1sM6MnRL00&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
..Yeah don't go there,

I let you get to me

yeah yeah.


Offline lithium

  • Global Moderator
  • Leader of it All
  • *****
    • Posts: 4518
  • MCMLXXXII
yall seen the one where the news lady is all like, the obamas enjoy doing all sorts of things together.. even fisting!!
http://www.youtube.com/watch?v=rgtN-CtU_BU
💩


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
yall seen the one where the news lady is all like, the obamas enjoy doing all sorts of things together.. even fisting!!
http://www.youtube.com/watch?v=rgtN-CtU_BU

hahaha yeah, that is fucking hilarious. what the fuck does she mean by 'fisting'? (ya, i know what it means in a sexual term, but clearly that isnt what shes talking about).


Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 10521
  • One Goal
    • Cynister Imaging

This.   It's also called fist bumping.
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
hahahhahaa!!!! wow, i would not have thought of that. i nearly choked in my coffee when i watched that video and the lady suddenly says "even fisting". i had this mental image of Obama really givin' it to Michelle...hahaha. so wrong.


Offline defTHE1s

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2722
  • Mindset of a Killer
    • Defthe1s Bootlegs
[youtube=425,350]Edmc_a2Zx6M[/youtube]


Made me lol.
me too!

Apparenlty, he has the power to make people faint...constantly!

[youtube=425,350]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v1sM6MnRL00&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v1sM6MnRL00&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
He certainly has "The touch" for it... lol...
even fisting!!
http://www.youtube.com/watch?v=rgtN-CtU_BU
I was like  :o :o :o :o :o :o :o :o

Yes yes, Deftones, yes yes, heavy metal, yes yes, nü metal, yes yes, fucking queer, yes yes...