Sharing Lungs - Deftones Online Community

ask the person below you a question

skinnypuppy · 13288 · 983771

Offline The Captain

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9300
  • Official Deftones Historian
Neither:
That's how I roll.

Will we ever stop ruining already bad Japanese movies??


Moz La Punk

  • Guest
No it's probably going to get worse.


Deftones or NIN?


Offline The Captain

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9300
  • Official Deftones Historian
Deftones, always

Will we ever stop ruining already bad movies from other foreign countries??

EDIT: Damn you, Moz  :oops:


Moz La Punk

  • Guest
Quote from: "The Captain"
Left...since I'm probably the only one here that does it left handed, I felt I should answer

Will we ever stop ruining already bad movies from other foreign countries??


Haha you saw my first question. I asked if you jacked off left or right but then I realised: I really dont want to know. Haha. Still, now I know.


Answer: Yes, other foreign countries movies are bad enough so you are not ruining them.

Edit: haha you changed it again too. Hahahaha. This shit is wack.


Question: did you came with a girl waaaay too early and she was like: what, is this it already?


Offline ItsClassicalAnyways

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6267
    • http://itsclassical.deviantart.com/
yup :D

and im proud of it.



question: whats the best technique to prevent ejaculation? :wink:


raynor

  • Guest
it can't be done.

why isn't anyone doing the nomination thingie?


Offline ItsClassicalAnyways

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6267
    • http://itsclassical.deviantart.com/
im not sure, what the hell are you talking about?


raynor

  • Guest
board-nomination, for this board. who damnit, who?


Offline feeling like more

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 1906
    • http://www.myspace.com/sensationerased
i think it will be done soon



is vida_mae really a man?


Offline Crazylegs

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7888
I have no idea


but didn't she post pictures of herself when being a chick.


Offline Mei

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3248
  • A Hiccup In Paradise
Yea and they were quite skanky.

Is vida_mae annoying?
I Keep You Jealously To Myself


Offline ItsClassicalAnyways

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6267
    • http://itsclassical.deviantart.com/
hells yeah.

has anyone here spewed so hard for so long they couldnt breathe for said period?


Offline Crazylegs

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7888
maybe, but i'm not one of them.



What is your main goal in life?


wharf rat

  • Guest
live in a tent out west somewhere


why do i feel so tired?


Offline feeling like more

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 1906
    • http://www.myspace.com/sensationerased
because you havnt had your morning coffee yet.




is salt the new suger?


Offline manic_bastard

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 1390
  • drunk in a hedge maze
if it is, salt's going to be the death of everyone.


what would you do if a psycho serial killer carrying a machete crashed through your bedroom window one night?


Offline hellview

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2421
  • Tokyo
    • http://www.myspace.com/tokyocabaret
Body slam him into my wierd plastic floor.

what would you do if you fell in a tank full of orca whales?

your eyes gut me like the sharpest of knives.


Offline ItsClassicalAnyways

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6267
    • http://itsclassical.deviantart.com/
go "woah, orca whales" then attempt to make a whale noise.

have you ever done something that your regret doing because it landed you in hospital?



Offline feeling like more

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 1906
    • http://www.myspace.com/sensationerased
hmmm not really sure?



what are dead poetic and beloved? bands?