Sharing Lungs - Deftones Online Community

General VIDEOGAMES / Gamesindustry Discussion

Guest · 451 · 167555

Offline Corleone

  • SL Stock Owner
  • Ohms
  • *
    • Posts: 3550
got my xbox 360 flashed, can play burned games online... yaa


Offline Hidalgo

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3659
that "Metroid: other M" game coming for the wii next year looks badass! i tried to get into Metroid prime, but just couldnt. Metroid is better 2D, & "other M" is doing it that way. 1st person view just doesnt suit metroid. it's gonna be the true sequal to "super metroid" finally (along with metroid fusion)

i'm gonna have to get a wii(at some point), for: madworld, super mario galaxy 1 & 2, & metroid: other M
« Last Edit: Jun 21, 2009, 02:46 AM by Hidalgo »


Offline Hidalgo

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3659
beat super mario galaxy earlier. wow, that game was stupid good. BRAVO!


Offline TheWatcher

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 5028

Offline Corleone

  • SL Stock Owner
  • Ohms
  • *
    • Posts: 3550
I have it, its not as good as UFC... just like in real life


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
OH SNAP! It is the truth though. UFC 09 is the shizzz.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline Crazylegs

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7888
just tried both ufc and fight night today for the first time. Played them both a few hours. i enjoyed fight night a lot more than ufc.


Offline Corleone

  • SL Stock Owner
  • Ohms
  • *
    • Posts: 3550
Were you playing agaist the comp or friends? They are both good games, once you learn to do counters and such in UFC it can be a blast.

I usually play:

Tyson Vs Ali

Machida Vs Silva

:)



Offline TheWatcher

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 5028
Were you playing agaist the comp or friends? They are both good games, once you learn to do counters and such in UFC it can be a blast.

I usually play:

Tyson Vs Ali

Machida Vs Silva

:)

Roy Jones, Jr. FTW




Offline Crazylegs

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7888
Were you playing agaist the comp or friends? They are both good games, once you learn to do counters and such in UFC it can be a blast.

i was playing both games with friends. Fight night feels more rewarding, you really have to know your shit to knock someone out.


Offline Subliminal

  • SL Stock Owner
  • Pompeji
  • *
    • Posts: 602
  • Don't give a fuck.
    • My channel
The new Splinter Cell looks better than amatuer porn! Absolute wank material!!


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
yeah and look up Alpha Protocol too. that looks pretty badass as well. lots of good games coming out this fall.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline Subliminal

  • SL Stock Owner
  • Pompeji
  • *
    • Posts: 602
  • Don't give a fuck.
    • My channel
yeah and look up Alpha Protocol too. that looks pretty badass as well. lots of good games coming out this fall.

Dude, gimme your gamertag, we'll have to hit some multiplayer on COD-Modern Warfare 2 ;) Once it's out ofcourse!


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
yeah definitely but i got a huge problem....my 360 red ringed a couple months ago. but dont worry its the first thing I buy when I get some more money. oh yeah but just for the hell of it, my gamertag:  xmikeditkax

you have no idea how painful it is to hear about my friends playing CoD4 and L4D online without me  :(
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline Subliminal

  • SL Stock Owner
  • Pompeji
  • *
    • Posts: 602
  • Don't give a fuck.
    • My channel
yeah definitely but i got a huge problem....my 360 red ringed a couple months ago. but dont worry its the first thing I buy when I get some more money. oh yeah but just for the hell of it, my gamertag:  xmikeditkax

you have no idea how painful it is to hear about my friends playing CoD4 and L4D online without me  :(

Likewise, i mean, it's seriously good fun when you get a good group of friends to play it together, cause it can be a right laugh over the mics aswell.

Damn i miss it, but i'm not working right now, hopefully i'll have a job before the end of this month, and by the time September comes i'll be back online!


Offline Hidalgo

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3659
Were you playing agaist the comp or friends? They are both good games, once you learn to do counters and such in UFC it can be a blast.

i was playing both games with friends. Fight night feels more rewarding, you really have to know your shit to knock someone out.
fight night rd 4 is way better than ufc. and once i got the hang of the controls, i destroyed the computer. i can KO  the comp every time. 1st round sometimes(18 seconds once). i just have the demo, tyson vs ali, paciou vs hatton, it's great


black coffee

  • Guest
Can't wait for Call of Duty: Modern Warfare 2 and Star Wars: The Force Unleashed - Sith Edition to come out.


Offline Crazylegs

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7888
ditto on modern warfare 2. Just picked up forza motorsport 3 at work today, can't wait to play it.


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
ditto on modern warfare 2. Just picked up forza motorsport 3 at work today, can't wait to play it.
I forgot Forza 3 was coming out already!! I just pre-ordered MW2, that's probably the most anticipated game ever, can't risk not being able to find it on day 1. 8)
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


black coffee

  • Guest
YO I need some advice.

Which game is better - NBA Live 10 or NBA 2K10?

and what about football. PES or FIFA?