Sharing Lungs - Deftones Online Community

Picture Thread

alvarezbassist17 · 14328 · 2195882

Offline Law

  • Pompeji
  • ****
    • Posts: 447
  • Shalom.
Haha ok man, never heard them tbh but is that good thing?





PS: DL and request thread? ;)


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326

Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 13313
And amazingly...your beer fell perfectly on the floor!


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
Haha, I think someone picked it up... Can't really remember ;)


Offline Jacob

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 14234
  • don't look at me, I'm ugly in the morning
you should have taken her with you down, man. and have SEX with her.
pray nightfall release me
then i could wander, wander to deep sleep


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326

Offline Jacob

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 14234
  • don't look at me, I'm ugly in the morning
you gotta be smooth, don't let anyone notice. in, out, done in 5 sec ;)
pray nightfall release me
then i could wander, wander to deep sleep


Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
Haha ok man, never heard them tbh but is that good thing?





PS: DL and request thread? ;)


man you never heard them? they are my favorite band, i cant believe i didnt mention them to you sooner.

here are 2 of their albums. which are great places to start if you wanna get into this band

All Is Violent. All Is Bright
http://rapidshare.com/files/196342341/2006-all_is_violent_all_is_bright.zip

actually i cant find a link for the other album. its called
The End Of The Beginning

if you cant find that 2nd album. let me know and i will upload it

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline Law

  • Pompeji
  • ****
    • Posts: 447
  • Shalom.
Thanks man, I've had their myspace on all day practically, really like it actually.


Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
Since I almost never post pics of me in actual Navy uniforms, heres my yearly quota.  This was my trying to do a GQ pose at the Hospital Corps Ball....I know I failed miserably. 


Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 13313
How cute...and look at all those medals! You must be doin somethin right.


Offline Jacob

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 14234
  • don't look at me, I'm ugly in the morning
lookin' good!
pray nightfall release me
then i could wander, wander to deep sleep


Offline shine down unshy

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2152
  • Viva viva
    • Prayers/Triangles
lol the funny thing is you probably told a fellow officer to take a pic of you posing like that.  But props to you for serving a "cause".

7
7
7


Offline rock_n_frost

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2751
  • I know something

Offline Variable

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 10585
  • No better friend. No worse enemy
How cute...and look at all those medals! You must be doin somethin right.
Ha, thanks.  Those were mainly all from Afghanistan.  Things are working out pretty well so far though.
lookin' good!
thanks
lol the funny thing is you probably told a fellow officer to take a pic of you posing like that.  But props to you for serving a "cause".
yeah, I did actually.  It was my friends girl friend.  We were all bored waiting for the ceremony to start so we would call out a pose and everyone try to do their best.

This was thiers

and this was me trying to be all hard like fore the cover of my gansta rap album.  My hands are supposed to be saying WB for white boy. 

But yeah, like I said, it was all intentional.  Were just super cool like that. 
« Last Edit: Jul 24, 2009, 04:07 PM by Variable »


Offline rock_n_frost

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2751
  • I know something
sailor rapper
Quote from: Vesanic
You used to call me on my cellphone


Offline Subliminal

  • SL Stock Owner
  • Pompeji
  • *
    • Posts: 602
  • Don't give a fuck.
    • My channel
Since I almost never post pics of me in actual Navy uniforms, heres my yearly quota.  This was my trying to do a GQ pose at the Hospital Corps Ball....I know I failed miserably. 


Ahh shit Trey, i'm in love.



Me getting my Joker fan hat on!



And abit of a Joker mess around when i dyed my hair blonde! 


Offline Jacob

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 14234
  • don't look at me, I'm ugly in the morning
hawt!
pray nightfall release me
then i could wander, wander to deep sleep



Offline Jacob

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 14234
  • don't look at me, I'm ugly in the morning
I posted this a couple of pages back.

a few pics from my vacation:




pray nightfall release me
then i could wander, wander to deep sleep