Sharing Lungs - Deftones Online Community

The +/- thread!

Guest · 16793 · 1869442

Offline The Captain

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9300
  • Official Deftones Historian

Offline The Captain

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9300
  • Official Deftones Historian
And I'm not looking at her boobs! I was just self conscious about grinning at the cam like a goon  :?


Z-vox

  • Guest
Quote from: "Oldnewtype"
eat it


Ouch, that hurt my heart, i cry now


Offline Oldnewtype

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7527
  • Light Is Life Is Love Is Like It Is Live
Quote from: "The Captain"
+



hahaha, she probably kissed you out of pity


Offline The Captain

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9300
  • Official Deftones Historian

Z-vox

  • Guest
Quote from: "The Captain"
+


are you the one on the right?  :lol: j/k


Offline Oldnewtype

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7527
  • Light Is Life Is Love Is Like It Is Live
- z-vox added me to msn

+ i blocked and deleted him



Z-vox

  • Guest
+ hilarity
+ being hated for no reason
- Bitches


Offline Oldnewtype

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7527
  • Light Is Life Is Love Is Like It Is Live
+ hahaha im having being a hater today...


Mazzy

  • Guest
+/- Ended my relationship with Chan, I obviously really like guys.
+I love JV

- Trying to eat Doritos and chunky tomato salsa and still type.
- Unrequited love.


Offline BigMood

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2437
  • faccs
+ i want it all
- i have no money
"Dude, I totally pulled a Chino Moreno on her last night."


Offline hellview

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2421
  • Tokyo
    • http://www.myspace.com/tokyocabaret
+listening to nosebleed..
+went to toys-r-us
+I ate alot of french fries
- I ate alot of french fries
+My room got painted!
-Spain has decreased my skating amount...all I have been doing is carpet kickflips..

your eyes gut me like the sharpest of knives.


raynor

  • Guest
+ just heard/saw dai the flu for the first time live, and omg it fucking rocks!
+ monkey island
+ vaccation for 2 weeks
+ no - today.


Offline ragdoll

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 6088
+ schools out for summer
+ retail therapy
+ more retail therapy tomorrow
+ leaving for turkey on monday

- not getting pissed tonight
- shitty weather
- shitloads of work to do over the holidays


Offline ignore the fashion

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2815
  • i want your eyes fixated on me
- nayeli got her period, so i thought i wasn't going to get any

+ i still got some and it was on the beach

- but we were caught by a security guard

+ he didn't do anything though and let us go :)

- got a little blood on my shorts, i hope it washes out.

not sure if this would be a plus or a minus, but i also went down on her too. guess who earned their redwings lmao :)


fightclubche

  • Guest
+haha

+ stoned and souff park is on



Offline alvarezbassist17

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7063
  • llama-mama drama
Quote from: "ignore the fashion"
- nayeli got her period, so i thought i wasn't going to get any



her first?


Offline ignore the fashion

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2815
  • i want your eyes fixated on me
Quote from: "alvarezbassist17"
Quote from: "ignore the fashion"
- nayeli got her period, so i thought i wasn't going to get any



her first?


no, but we had a little scare a few weeks ago so we didn't know if she'd get it or not