Sharing Lungs - Deftones Online Community

Picture Thread

alvarezbassist17 · 14329 · 1627815

Offline rxqueen

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 3401
  • Emma, forever ago..

Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
i wanna give juicy fruit a cat bath

if u dont get it, think about how cats bath

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline rxqueen

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 3401
  • Emma, forever ago..

Offline fireflyry

  • Leader of it All
  • *****
    • Posts: 4889
  • Think for yourself, question authority.
Filthy.
 
Quote from: tiger mode
Thats why we're all here. Deftones - common ground.


Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
hahaha.. :D "here kitty kitty"


seriously, id give her the best 45 seconds of her life.

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline rxqueen

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 3401
  • Emma, forever ago..

Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
lol. she's pretty. but im by far the board's biggest stud muffin


stud muffin with blueberrys.. mmmmm

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline fireflyry

  • Leader of it All
  • *****
    • Posts: 4889
  • Think for yourself, question authority.
45 seconds?

Your such a romantic, I bet that includes a foot rub.
 
Quote from: tiger mode
Thats why we're all here. Deftones - common ground.


Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
45 seconds?

Your such a romantic, I bet that includes a foot rub.


nope. just alot of crying

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline Juicy Fruit

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 1464
  • You're lucky you're kinda cute. Cute like...
i wanna give juicy fruit a cat bath

if u dont get it, think about how cats bath

LMAO Fireal!! 'Think about how cats bath'! 45 seconds is a little disappointing though, is that how short you last? ;D
« Last Edit: May 04, 2007, 02:28 PM by Juicy Fruit »
i wanna give juicy fruit a cat bath

if u dont get it, think about how cats bath


Offline Juicy Fruit

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 1464
  • You're lucky you're kinda cute. Cute like...



totally don't want to scare you but as you may not know, the spanish film festival starts in sydney soon [this also means that my friends and i start living at the palace academy twin movie theatre in oxford st] and i was looking through the festival guide when suddenly i noticed the hottie on the cover and i thought, "omg, does juicy fruit lead a double life where she is this sexy spanish actress?" and it has been consuming me ever since that moment where i discovered your other life.

just to show you:


and to accommodate you, i've tilted it:


i also lead a double life as that man kissing your neck so we do know each other after all, cariņo...

Hahaha!! Mazzy you make me laugh! You can be that man anyday, but I really don't think I look like that actress!

EDIT: Oops I just realised that it sounds like I'm saying you look like that man! :o Just thought I'd point out that I'm not saying that at all! And taking another look at the pic, I guess there's a slight resemblance... weird!



Is it paranoid of me to assume that the finger is directed at me...? ;D
« Last Edit: May 04, 2007, 02:30 PM by Juicy Fruit »
i wanna give juicy fruit a cat bath

if u dont get it, think about how cats bath


Offline Chrisbo

  • Leader of it All
  • *****
    • Posts: 4816
  • CHRISBONES!!!
    • Myspace Page
A Bawbags Night Out



Apparently I look like a blow-up doll in this one

Quote from: Chino Moreno
You are as cool as you tell yourself you are...everybody just do what you do...have a good time...don't walk around being a punk...walk around and be excited...live your life


Offline Frankz0r

  • Elite
  • *****
    • Posts: 2188
  • Dance bitch, dance.
Last week we saw Rata Blanca from Argentina, they're a legend =)

Pretty rad!





Offline Juicy Fruit

  • SL Stock Owner
  • Elite
  • *
    • Posts: 1464
  • You're lucky you're kinda cute. Cute like...
Nice pics, your friends look pretty cool!
i wanna give juicy fruit a cat bath

if u dont get it, think about how cats bath


Mazzy

  • Guest

Hahaha!! Mazzy you make me laugh! You can be that man anyday, but I really don't think I look like that actress!

EDIT: Oops I just realised that it sounds like I'm saying you look like that man! :o Just thought I'd point out that I'm not saying that at all! And taking another look at the pic, I guess there's a slight resemblance... weird!



slight? are you joking? they must have made cloning legal in the uk or something.

and i've been called worser things. that man is quite attractive actually. my clone is good with his mouth. i bet he can last longer than 45 seconds...ahem.


Offline devilinside

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 13313
A Bawbags Night Out



Apparently I look like a blow-up doll in this one



Chris,everytime I see your one friend,I think of him busting his ass. haha


Last week we saw Rata Blanca from Argentina, they're a legend =)

Pretty rad!






Aww Frank! Such a CUTIE! :D


Offline Frankz0r

  • Elite
  • *****
    • Posts: 2188
  • Dance bitch, dance.

Offline White Pwny

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 10520
  • One Goal
    • Cynister Imaging
Last week we saw Rata Blanca from Argentina, they're a legend =)

Pretty rad!





Check out that hottie in the Tones' shirt!!!   =o)
hang a noose for my new sinner.... somewhere everyone can see it...


Offline jv_

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 5965
  • BANNED
    • http://www.myspace.com/jvuhsaurus


Is it paranoid of me to assume that the finger is directed at me...? ;D
only if you want it to
but nah, its not
paranoid muthafucka!


Offline Jerry_Curls

  • Elite
  • *****
    • Posts: 2779
  • Wake up, don't fear I want to love you...
I know whats behind that hand


:-)
..Yeah don't go there,

I let you get to me

yeah yeah.