Sharing Lungs - Deftones Online Community

It's Always Sunny In Philadelphia

theis · 424 · 105344

Offline defskull

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3756
This season needs some McPoyle damn it!  But tonight's episode was good.  Enjoyed the dungeon they made up.


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
Another great episode.

Charlie pushing Dennis in front of the car was priceless. Also, Mac's, Dee's and Frank's face as they are about to choke in the bug smoke...hahaha. Loved how Greenman got down with the mascot, that was hilarious as well.

This season is only getting better.


Offline shine down unshy

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2151
  • Viva viva
    • Prayers/Triangles
I'm giddy with anticipation and I haven't even seen the new episode yet...!

7
7
7


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
any episode with Greenman is awesome.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline defskull

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 3756
Meh.  I actually think that every time Charlie brought out greenman except the original hasn't been that great.  Having Charlie dance with the McPoyles in the green man suit on acid is pretty hard to top.


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
I loved his second apperance as Greenman just as much. When he throws the ball in Dee's face and kicks Dennis in the crotch.


Offline shine down unshy

  • Ohms
  • *****
    • Posts: 2151
  • Viva viva
    • Prayers/Triangles
Meh.  I actually think that every time Charlie brought out greenman except the original hasn't been that great.  Having Charlie dance with the McPoyles in the green man suit on acid is pretty hard to top.

Word..lol I can see it in my head now..the camera panning over the McPoyles then to Charlie in the greenman suit dancing

7
7
7


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
This is kind of unrelated to Philly, but is anyone else going to watch The League, debuting right after this week's episode? I'm really fucking pumped about that show, as I am addicted to fantasy football.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326

Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Saw it on warming glow, and couldn't think of anything to put as my sig. It's the many expressions of The Hills! I don't know I'm thinking...
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
Haha, it actually sums up the show quite well. Those weird face expressions they make after a conversation. Makes it all seem incredibly robotic and staged.



Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
Haha, holy shit. Did Cricket die you think?

When he hit Dee with that chair...that was hysterical.

BIRDS OF WAR!


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Haha, it does seem possible! I really did enjoy the whole "The Wrestler"-like bit. And I love seeing the other side characters brought back, but I don't know something just seemed lacking in this episode.

Plus, I honestly laughed more during The League series premiere. Granted all the funny tv spots were from that 1 episode, and so who knows where that series is going.
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?



Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
here's a gift from us, for your serving in iraq. a pair of cut-off jean shorts.

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline ben

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 7065
the milk steak, boiled over-hard, and a side of your finest jelly beans, raw.


Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
this guy has a bucket full of chestnuts in his trunk.






I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline bright lights, big city

  • Organ Donator
  • ******
    • Posts: 9572
  • Tits Up, S Corp.
    • Facebook Me!
Hey so The Maniac was played by Rowdy Roddy Piper. How did I not recognize him?
DERP

Quote from: rock_n_frost
Bright Lights !..Why the fuck are you so damn awesome? Cant you be a piece of shit sometimes?


Offline Fireal1222

  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 7391
Hey so The Maniac was played by Rowdy Roddy Piper. How did I not recognize him?


i thought it was obvious. i guess not

I'm Not Here.
This Isn't Happening.


Offline theis

  • I Ban People
  • Global Moderator
  • Organ Donator
  • *****
    • Posts: 8326
Haha, the Kitten Mittens was fucking great.

This scene was probably my favorite:



It looks so wrong, hahaha. Dennis is about to get blasted in the face.  ;D